ဒီဆိုဒ္ ကိုလာလည္ျကသူမ်ား အလြမ္းမ်ားနဲ႕ ကင္းလြတ္ျပီး အခ်စ္ကို ပိုင္ဆိုင္နုိင္ျကပါေစ
Wednesday, September 4, 2013

တခါတေလ
`ဘ၀´ မွာ `ရွံဳးနိမ့္မႈ´ နဲ႕ ႀကံဳတုိင္း ၀မ္းနည္းတယ္၊ အလိုမက်ျဖစ္တယ္၊ စိတ္ညစ္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ စိတ္ဓာတ္က် ၾကတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတြ အသက္ရွဴေနတဲ့ ကာလပတ္လံုး ေနာက္တစ္ဖန္ `ႀကိဳးစားခြင့္´ ဆိုတာ ရွိပါေသးတယ္။

မ်က္လံုးကို ေမွးၿပီး ၾကည့္တဲ့အခါ
`ရွံဳးနိမ့္ျခင္း´ ေတြခ်ည္းသာ ျမင္ေကာင္း ျမင္လိမ့္မယ္။

မ်က္လံုးကို ဖြင့္ၿပီး ၾကည့္တဲ့အခါ
`ရွံဴးနိမ့္ျခင္း´ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ `ဘ၀´ တစ္ခုလံုးနဲ႕ ႏိႈင္းယွဥ္ရင္ ဘာမွ မေျပာပ ေလာက္တဲ့ `အစိတ္အပိုင္း´ ေလးတစ္ခုပါ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာ `ဘ၀´ တစ္ခုပဲရွိတယ္။
ေနာက္ျပန္ဆုတ္ၿပီး `အမွားျပင္ဆင္ခြင့္´ မရွိဘူး။
ဒါေပမယ့္
ေနာက္ထပ္တစ္ခါ မရွံဳးနိမ့္ေအာင္ ႀကိဳးစားခြင့္ရွိပါေသးတယ္။


အပိုတစ္ခု မရွိတဲ့ `ဘ၀´ မွာ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတြ လိုခ်င္တာရေအာင္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ `အိပ္မက္´ ေတြ တကယ္ျဖစ္လာေအာင္
ႀကိဳးစားဖုိ႔အတြက္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာ
`ဘ၀´
တစ္ခုပဲရွိတယ္။



( `ဘ၀´ မွာအားက်ရတဲ့ လူ ဆိုလုိ႔ တစ္မ်ိဳးပဲရွိတယ္။ ကိုယ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ၿပီး အသက္ေမြးေနတဲ့ သူေပါ့၊
သူေျပာသလို... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိပ္မက္ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔ `ဘ၀´ တစ္ခုပဲရွိတယ္။
Peter Su ဆိုတဲ့ အႏုပညာရွင္လူငယ္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ Status ဘာသာျပန္ထားပါသည္။

0 comments:

Please Like Us

အခ်စ္သေကၤတ | Please like me
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ( ငါ့ဘ၀ ) ေခါင္းစီး